بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

سوغات آنتالیا

از تفریحات شهر آنتالیا گفتم و دلم نیامد که از سوغاتی‌های خوب آن چیزی ننویسم. وقتی با تور ترکیه راهی آنتالیا می‌شوید، شاید در نگاه اول تمام حواس شما به تفریحات این شهر زیبا جلب شود اما در روز دوم و سوم متوجه خواهید شد که اجناس خوبی در بازارها و مراکز خرید آنتالیا هستند که کیفیت و قیمت مناسبی دارند. اگر با تور آنتالیا رفته باشید از روز دوم شما را به بازارهای معروف این شهر خواهند برد. اما اگر بدون تور مسافرت رفته‌اید نیاز است تا برای پیدا کردن بازارها و مراکز خرید کمی بیشتر تحقیق کنید.

از سوغاتی‌های بگویم. اولین و مهم‌ترین سوغات آنتالیا گلیم و فرش دستبافت آن است. طرح‌ها و رنگ‌های به کاررفته در فرش‌ها و گلیم‌ها مخصوص ترکیه هستند و بانوان شهرهای اطراف آنتالیا آن‌ها را تهیه می‌کنند. اگر قصد خرید داشتید حتماً از کسی که مورد اعتمادتان است در این زمینه کمک بگیرید.

ظروف سفالین و سرامیکی نقاشی شده گزینه‌ی دیگری برای سوغات است که بسیار خوش رنگ و متنوع هستند. حتی ظروف و اشیاء مسی نیز در بازارهای آنتالیا به فروش می‌رسند.

پارچه و لباس یکی از اصلی‌ترین سوغاتی‌های ترکیه است. روتختی و رومیزی و انواع لباس و کالای خواب انتخاب‌های خوبی برای خرید از آنتالیا هستند.

زنان ترکیه بسیار با سلیقه هستند و از چرم دام‌هایشان محصولات زیبای چرمی مانند کمربند، کیف، کفش و زیورآلات تولید می‌کنند.

اما قسمت خوشمزه‌ی خرید سوغاتی آنتالیا هم مربوط می‌شود به انواع آجیل و خشکبار، باقلوا، راحت‌الحلقوم ، ادویه و البته قهوه ترکی. امیدوارم از سفرهایتان نهایت لذت را ببرید بازهم با شما خواهم بود.

آنتالیا شهری پر از تفریح

حالا که قرار شد برایتان از شهرهای ترکیه بگویم از آنتالیا شروع می‌کنم که ساحل بی‌نظیری دارد. برای داشتن تعطیلاتی به یادماندنی در تور آنتالیا ثبت نام کنید چرا که آنتالیا شهر خوش‌گذرانی و بهترین تفریحات آبی است. آنتالیا در غرب ترکیه است و آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. بهترین زمان سفر به این شهر از اردیبهشت تا دی ماه است. در کنار ساحل زیبا و تفریحات آبی در آنتالیا آثار باستانی و موزه‌های جالب هم وجود دارد پس تصور نکنید که تمام زمان سفرتان را در کنار ساحل خواهید بود.


Image result for antalya beach


اگر اولین بار است که با تور آنتالیا سفر می‌کنید، بعضی از تفریحات آنتالیا مانند، رافتینگ، کشتی، سافاری و پارک آبی آکوالند را با تورهای گردشی بروید تا بیشتر لذت ببرید و از لحاظ قیمت نیز به‌صرفه‌تر خواهد بود. برای خرید در آنتالیا پیشنهاد می‌کنم به بهترین مراکز خرید آنتالیا یعنی Terra City و Mark Antalya بروید.

برای آشنایی با شهرهای ترکیه باز هم با من همراه باشید.