بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

دیدنی های شانگهای چین

در سفرهای مجازی قبلی مان درباره شهر به طور مختصر شهر شانگهای را به شما عزیزان معرفی کردیم و اطلاعات خوبی برای مسافران تور چین ارائه دادیم در این بخش قصد داریم تا مشهورترین دیدنی های شانگهای را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

+ شانگهای کجاست؟

جاهای دیدنی شانگهای چین

شهر شانگهای مانند سایر شهرهای چین، جاذبه های گردشگری و تفریحات فراوانی دارد که ما قصد داریم به مهمترین و معروف ترین آنها بپردازیم.

معبد جید بودا | Jade Buddha Temple

معبد جید بودا شانگهای که در سال ۱۸۸۲ ساخته شد در حالت نشسته و درازکش وجود دارد که به مجسمه دوم آرمیده خوش اقبال نیز می گویند. برای ساخت مجسمه ها از سنگ های مرمر و یشم استفاده شده است. 

پل نانپو | Nanpu 

پل نانپو شانگهای یکی از پلهای کابلی بزرگ دنیا و کشور چین است که به شکل دایره و مدبر ساخته شده است. این پل در سال ۱۹۳۳ بر روی رودخانه ۱۲۵ ساخته شده است. شکل اصلی پل نانپو به صورت دو اژدهاست که به موازات یکدیگر به صورت مدور قرار گرفتند. از پل نانپو می توانید به‌خوبی بیشتر بخش‌های شهر شانگهای را مشاهده کنید. 

میدان مردم | People's Square 

پل مردم یا پیپل اسکوئر از بزرگ‌ترین میدان‌های شهر شانگهای می‌باشد که در منطقه هانگ بو قرار دارد. این پارک و میدان گنجایش هزار و ۲۰۰ نفر را دارد و معمولاً جشن های سال نو میلادی و سال نو چینی در این میدان برگزار می‌شود.

باغ یو | Yu Garden

باغ یو یادگاری از سلسله مینگ می باشد که در سال ۱۵۵۹ به وسعت ۲ هکتار ساخته شد. باغ یو در کنار معبد طلایی شانگهای قرار دارد. یو در زبان چینی به معنای رضایت است. این باغ زیبا از بخش های مختلفی تشکیل شده و نمونه بسیار خوبی از باغ چینی می باشد. باغ یو توسط وزیر دربار سلسله مینگ برای یادبود مادر و پدر ساخته شده است.

منطقه شنتندی شانگهای | Xintiandi

داستان واقعی زندگی مردم چین را می‌توانیم در منطقه شنتندی مشاهده کنیم. در این منطقه کوچه های باریک و ساختمان های قدیمی با معماری قرن ۱۹ وجود دارد و مقدار زیادی بوتیک کتابفروشی و سینما نیز ساخته شده است. در حقیقت منطقه شنتندی گزینه خبوی برای تفریح آرام و با قیمت مناسب در شانگهای محسوب می شود.

پارک سده تا سنچری | Century Park

پارک سده یا سنچری بزرگترین پارک شانگهای می باشد. در این پارک زیبا و بزرگ، باغ هایی به سبک چینی، انگلیسی و ژاپنی وجود دارد. شما می توانید قبل از شروع بازدید یک دوچرخه کرایه کنید و بیشتر بخش‌های پارک را با آن ببینید. خوب است بدانید که در بیشتر روزهای هفته پارک مملو از جمعیت می باشد که در حال لذت بردن از نمایش ها، اجرای موسیقی و انواع برنامه های فرهنگی می باشند.

 

در بخش های آینده بیشتر در خصوص شهر شانگهای و مردمانش صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.