بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

همه چیز درباره تور ارمنستان زمینی

ارمنستان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین سرزمین‌های آسیایی است که در قفقاز جنوبی و جلگه آرارات قرار دارد. این کشور تاریخ پر فراز و نشیبی دارد. ارمنستان اولین کشور آسیایی است که دین مسیحیت را در قرن 4 میلادی پذیرفت و تا به امروز دین رسمی این کشور مسیحیت باقی ماند. قدرت مسیحیان در کشور ارمنستان به قدری بود که شاخه جدیدی از این دین به رهبری گریگور مقدس ایجاد شد. به همین دلیل به مسیحیان ارمنستان "ارامنه" می‌گویند.

ویزای ارمنستان

اگر قصد دریافت ویزای توریستی که بر اساس توافق سال 95 نیاز به دریافت ویزا نیست. اما برای اهداف دیگر دریافت ویزا برای ایرانیان الزامی است.

شهرهای مهم ارمنستان

همانطور که اشاره کردیم شهر ایروان پایتخت ارمنستان است. کشور ارمنستان 49 شهر و 11 استان دارد. شهر گیومری، وانادزور، واغارشابات، کاپان، هزاردان، آرماویر، آرتاشات، ایجوان، گاوار، گوریس، چارنتساوان، آرارات، ماسیس، آشتاراک، آرتیک، سوان، دلیجان، سیسیان، آلاوردی، استپاناوان، مارتونی، اسپیتاک، مارتونی، اسپیتاک، واردنیس، یغوارد، ودی، بیورغاوان تنها چند نمونه از شهرهای ارمنستان هستند.
مغری (Meghri) نزدیک ترین شهر ارمنستان به مرزهای ایران است. روستای مرزی ایران و ارمنستان شهر نوردوز (Nordooz) در آذربایجان شرقی است که بیشتر تورهای ارمنستان زمینی از ایران به این شهر وارد می شوند.


بهترین فصل سفر به ارمنستان

اگر بخواهیم بهترین فصل سفر به ارمنستان را بگوییم باید دو بازه زمانی مختلف اشاره کنیم. اواخر ماه می تا اوایل ژوئن (اردیبهشت تا خرداد) و ماه های سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان) مناسب‌ترین زمان خرید تور ارمنستان است چون در این دو بازه زمانی آب و هوای ارمنستان برای سفر و گردشگری بسیار مناسب است.


آیا ارمنستان جز کشورهای امن برای مسافران است؟

در سال‌های اخیر نیز به دلیل ورود گردشگران خارجی به کشور ارمنستان، دولت تلاش بسیاری را برای تامین امنیت مسافران کرده است و وضعیت امنیت در این کشور از ثبات خوبی برخوردار است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت به ارمنستان سفر کنید.

آیا هزینه سفر به ارمنستان زیاد است؟

ارمنستان جز کشورهای خوب برای مسافرت قشرهای مختلف گردشگران محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای سفر به ارمنستان هزینه زیادی صرف کنید و یا با خرید تور زمینی ارمنستان و انتخاب سوئیت آپارتمان های ایروان خیلی ارزان و با قیمت مناسب سفر کنید. در واقع آنچه هزینه شما را در سفر به ارمنستان تعیین می کند، شخص خودتان هستید.

چطور می‌توانیم به ارمنستان سفر کنیم؟

برای سفر به همدان دو راه پیش روی شماست. یکی خرید تور زمینی ارمنستان و دیگری تور ارمنستان هوایی. در سفرهای زمینی به طور معمول از اتوبوس های گردشگری استفاده می‌شود. در صورت استفاده از خودرو شخصی تان باید قبل از ورود به ارمنستان عوارض راه و جاده بدهید تا اجازه تردد به شما داده شود. خیلی از هموطنان ما تا مرز تا وسیله شخصی خود می روند و از مرز ارمنستان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.


منبع: آژانس فلات پارس گیتی

بهترین تورهای زمینی خارجی برای ایرانی‌ها

به دلیل بالا بودن هزینه سفرهای هوایی ، بیشتر گردشگران ایرانی ترجیح می دهند به صورت زمینی سفر کنند. پس اولین سوالی که پیش می آید این است که چه مقاصدی برای سفر زمینی مانسب هستند؟

به طور کلی اگردر پی آن هستید که هزینه های سفرتان را کاهش دهید بهتر است به کشورهای همسایه ایران که فاصله کمی با مرزهای ما دارند سفر کنید. به طور مثال، تور ارمنستان زمینی، تور باکو زمینی، تور وان ترکیه زمینی، تور ترابزون جز بهترین گزینه ها برای سفر گردشگران ایرانی هستند. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که آیا مقصد سفرتان نیاز به ویزا دارد یا خیر؟

در حال حاضر گردشگران ایرانی برای سفر به کشورهایی مانند اذربایجان، ارمنستان، ترکیه و گرجستان نیاز به ویزا ندارند. پس با خیال راحت می توانید انواع تورهای لحظه آخری و یا ارزان زمینی را خریداری کنید. در پایان این پست پیشنهاد ما این است که علاوه بر مقاصد نزدیکتر، می توانید با خرید تور استانبول زمینی، تور آنتالیا زمینی و یا تور گرجستان به سایر شهرهای محبوب گردشگری سفر کنید.