بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

موزه راحمی کوچ استانبول (Rahmi M. Koç Museum)

این بار هم با معرفی یکی از دیدنی‌ترین جذابیت‌هایترکیه همراه من باشید. شاید شما بارها با تور استانبول سفر کرده‌اید اما حتی نام این موزه جذاب را نشنیده باشید. موزه راحمی کوچ یکی از موزه‌های جذاب صنعتی جهان است که در آن انواع تجهیزات صنعت حمل و نقل و ارتباطات به نمایش گذاشته شده است. سفر به استانبول با تور ترکیه همیشه جذابیت‌های زیادی دارد که تماشای این موزه نیز یکی از بی‌نظیرترین آن‌ها است. شما می‌توانید برای ورود به این موزه از کارت موزه استانبول هم استفاده کنید. فردی که اشیاء موزه را جمع‌آوری کرده یکی از تجار معروف و سرمایه‌دار ترکیه است. محلی‌های استانبول به این موزه لنگر خانه هم می‌گویند. موزه بخش‌های مختلفی مانند اتومبیل، کشتی، هواپیما.

بیشترین جایی که نظر من را در هنگام بازدید جلب کرد. بخش بازدید از داخل کشتی و زیردریایی بود که بسیار جالب بود. در بخشی از این موزه یک زیردریایی متعلق به جنگ جهانی دوم به نمایش گذاشته شده است. در بخشی دیگر هم یک هواپیمای جنگی متعلق به جنگ جهانی اول دیده می‌شود که برای جذابیت بیشتر صداهای میدان جنگ از بلندگوهای اطراف پخش می‌شود. در هر قسمت راهنماهای باحوصله‌ای هستند که تمام نکات را باحوصله فراوان برایتان توضیح خواهند داد.

البته دوست دارم دوباره تور استانبول را بخرم تا بتوانم با یک برنامه ریزی مناسب جاهای دیدنی استانبول را از نزدیک ببینم  چون در سفر قبل فرصت محدودی داشتم و احساس می کنم هنوز خیلی از جاذبه های گردشگری این شهر را ندیده ام.