بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

بانک تور مسافرتی فاینداتور

بانک تورهای مسافرتی و اطلاعات سفر فاینداتور

انواع تور

تور چیست؟ و شامل چه مزایایی می شود؟
وقتی صحبت از تور می شود ناخودآگاه ذهنمان به سمت تور ماهی گیری می رود.
از آنجائیکه ماهی سرمایه اقیانوس ها و دریا های بیکران است! و گوهری است که همه به دنبالش هستند، تور مسافرتی ،تعریفی از دریای بی نظیر و اقیانوس های عظیم دارد و مسافران محترم نیز مرواریدی هستند که می بایست توسط آژانس های مسافرتی هدایت شده و تورهای مسافرتی آنان تنظیم گردد. 
استفاده از تور و مزایای آن: سفر دسته جمعی، آشنائی اعضای گروه با یکدیگر، کسب اطلاعات مفید و آشنا شدن با مکان های دیدنی، تاریخی،کشاورزی،زیارتی و غیره. بعضاً اتفاقات بسیار خوب در تورها رقم می خورد که باعث خیر و شادی گردیده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با یکدیگر ارتباطات دوستی، کاری و تجاری ها متعددی رخ داده است.
استفاده از تور،بهترین راه سفر و خیالی آسوده، برای هر مسافر است.
آژانس های مسافرتی و هوایی با ایجاد تور و تورهای تفریحی،زیارتی،سیاحتی،فرهنگی و هنری،تجاری،ورزشی،آموزشی،نمایشگاهی،پزشکی و غیره امکانی را بوجود آورده اند تا مردم به راحتی سفر نمایند.
تورها شامل چه خدماتی می باشند؟
تورها خدماتی چون: اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی،ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدمات که (غالباً به نحوه قرارداد بین آژانس های مسافرتی و هوایی دو کشور مبدا و مقصد مربوط می گردد) را دارا می باشند. تورها به دو دسته تقسیم می شوند.
1-تورهای گروهی (بسته).
2-تورهای انفرادی (باز).
تعریف تورهای گروهی: این دست تورهای تفریحی ، طوری طراحی می شوند که: آژانس مسافرتی و هوایی، برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند.
تعریف تورهای انفرادی: این تورها که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.
تورهای داخلی / تورهای خارجی
تورهای داخلی :
تور کیش/ تورقشم / تور مشهد / تور شیراز / تور کرمانشاه /تور گلاب گیری کاشان / تور جنگل ابر / تور کویر / تور یزد / تور نمک آبرود / تور همدان / تور اصفهان / تور قزوین / تور تبریز / تور ارومیه / تور آب گرم سرعین ، سراب ، محلات / تور گنبد / تور تنگه واشی / تور قلعه رودخان / تور کلاردشت / تور ماسوله / تور اسکی / و سایر تورهای دیگر.
تورهای خارجی:
تور استانبول / تور آنتالیا/ تور بودروم / تور مارماریس / تور کوش آداسی / تور ازمیر / تور چشمه / تور قبرس / تور آنکارا / تور مسکو، سنت پترزبورگ / تور یونان / تور فرانسه / تور ایتالیا / تور هلند / تور اتریش / تور اسپانیا /تور آلمان / تور تونس / تورمصر / تور دبی / تور مکه و مدینه / تور کربلا / تور لبنان / تور سوریه / تور هند(تورهایآگرا، دهلی ،جیپور،گوا،بمبئی) / تور چین( تورهای گوانگجو، تور شنزن، تور پکن، تورشانگهای، تور هانگزو) / تور مالزی و سنگاپور/ تور کوالالامپور، تور پنانگ،تور لنکاوی / تور تایلند( تور بانکوک،تور پاتایا،تور پوکت(فوکت)،تور ساموئی) / تور اندونزی ( تورهای جاکارتا،بالی،کوتا،نوسادوا) / تور ژاپن / تورافریقای جنوبی / تور برزیل / تور کانادا / تور کلمبیا / تور موریس / تور مالدیو / تور مکزیک / تور ارمنستان / تور استرالیا (تورهای ملبورن، سیدنی) / تور انگلیس / تور آمریکا و سایر تورها.
به مردم محترم و هموطنان خوش سفر، توصیه می شود که تورهای خویش را از آژانس های مسافرتی و هوایی تهیه نموده و هنگام عقد قرارداد به تمام مفاد آن دقت نمایند.
جا دارد که از این طریق از مسئولین تورها و مدیران آژانس های مسافرتی و هوایی به خاطر این همه خدمات ارزنده تشکر و قدردانی نمود.
برای بازدید از تور ها کلیک کنید .

مجری مستقیم تور پرتغال

آژانس مسافرتی NPK به عنوان مجری مستقیم تور پرتغال آغاز به کار کرده است. پرتغال از کشورهای غربی قاره اروپا به شمار می رود و به دلیل هزینه پایین تر سفر به آن، این روزها بیشتر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار دارد. از آنجایی در دوران شیوع ویروس کرونا اهالی سفر کمتر توانسته اند که به کشورهای اروپایی بروند و همه می دانیم که برخی کشورهای این دیار نظیر اسپانیا دارای آمار مبتلایان زیادی هستند و گردشگران علاقه ای به سفر به آنها ندارند اما پرتغال یک مقصد ایده آل برای گردش و سفر است. 

مجریان مستقیم تورها می توانند هزینه سفر را تا میزان زیادی پایین بیاورند و به خاطر کم کردن دست واسطه ها می توانند انعطاف بیشتری در راستای ارائه تور و خدمات به مسافرات نشان بدهند. آژانس هایی که مجری مستقیم تور نیستند به دلیل سود کم اختیارات زیادی برای پایین آوردن قیمت ها ندارند؛ حالا انتخاب با شماست که می خواهید تور خود را از مجری مستقیم تور خریداری کنید یا هزینه را به واسطه ها بپردازید. آژانس مسافرتی NPK حالا بهترین مجری مستقیم تور پرتغال در ایران به شمار می رود که می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه اطلاعات  بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

مجری مستقیم تور اروپا

اگر اهل سفر باشید شاید عبارت مجری مستقیم تور اروپا را شنیده باشید؛ در اینجا می خواهم کمی در رابطه با مجریان مستقیم توضیح بدهم تا شاید کمی شبهاتی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

برای مثال وقتی صحبت از مجری مستقیم تور دانمارک می شود به این معناست که با آژانس مسافرتی رو به رو هستید که به صورت مستقیم تورهای مسافرتی را اجرا می کند به عبارت دیگر از ابتدا تا انتهای برنامه ریزی سفر مسافران با اوست. اگر شما به یک آژانس مسافرتی مراجعه کنید و خواستار خرید یک تور سوئیس باشید، آن آژانس توری که به شما ارائه می دهد را از مجری مستقیم تور سوئیس تهیه می کند یعنی یک واسطه به خرید شما اضافه شده و شما باید کمی بیشتر بابت خرید تور خود هزینه بپردازید. تعداد مجریان مستقیم تور بسیار کم و شمار مجریان با واسطه طور بی شمار است بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد خرید توری مانند تور پاریس را دارید حتما در جستجوی مجری مستقیم تور فرانسه باشید تا بدانید با بهترین قیمت تور خود را خریداری کردید و هزینه ای اضافی به واسطه ها نپرداختید.

مجریان مستقیم اختیار بیشتری در زمینه های اعمال تغییرات در تاریخ تورها، ایرلاین ها و هزینه ها دارند و با سرعت بیشتری می توانید سفر خود را برنامه ریزی کرده و تور مورد نظر را بخرید. 

اگر علاقه مند به سفر به کشورهایی چون ایتالیا و اسپانیا هستید، تنها کافیست که در موتور جستجوی گوگل عبارت"مجری مستقیم تور اسپانیا" یا "مجری مستقیم تور ایتالیا" را سرچ کنید تا با آنها آشنا شوید، البته پیشنهاد می شود که فقط به وبسایت های معتبر اعتماد کرده و با بر انداز کردن محتوای وب سایت ها آنها را مورد ارزیابی قرار بدهید.

در آینده بیشتر در رابطه با تفاوت های مجریان مستقیم تور صحبت خواهم کرد. شما می توانید نظرات و سوالات خود در این رابطه در بخش نظرات با من در میان بگذارید تا بیشتر در این زمینه باهم صحبت کنیم.